Pages

Wednesday, February 24, 2010

Kelebihan Sabun Aqura

Sabun oh Sabun

Sepertimana dalam ruangan tadi saya ceritakan mengenai peluang untuk berjaya. Di dalam ruangan ini, apa yang ingin saya kongsikan bersama pembaca (jika anda membaca) kelebihan yang ada pada sabun ini dan tiada yang serupa dengan sabun ini. Sabun yang baru 4 bulan dikeluarkan (kini bulan Februari 2010) kini menjadi hangat dalam pasaran malaysia.


Baiklah, yang pertama dan terpenting. Sabun ini hasil daripada bahan semulajadi dan tiada bahan kimia sepertimana yang terdapat di dalam sesetengah sabun pencuci muka dan alat kosmetik. Sabun ini dihasilkan daripada arang pada suhu dan kondisi yang tertentu. Yang kedua, sabun ini mengandungi kuasa ion negatif dan sinaran inframerah yang mana mampu menggetarkan sel darah anda 2000 kali seminit dan mampu melindungi kulit dari proses penuaan (say no to botox).

Yang ketiga, anti- bakteria (mampu mebersihkan sehingga TIGA lapisan kulit) dan ditambah dengan ‘Nano Silver’ yang memberi kesegaran untuk jangka masa yang panjang. Yang keempat, sabun ini juga mampu menghilangkan gatal- gatal pada kulit (anti- allergic) dan bau badan. Dan pelbagai lagi kelebihan sabun ini yang tidak dapat saya terangkan kesemuanya (tak ckup ruang nanti).

Sabun ini tiada kesan sampingan yang membahayakan kerana sabun ini menggunakan 100% bahan semulajadi. Malah sabun ini juga disahkan HALAL oleh JAKIM, maka tiada masalah akan penggunaan sabun ini (insyaALLAH). Terdapat pelbagai testimoni yang telah diberikan oleh pengguna sabun ini yang berpuas hati dengan sabun ini. Ternyata, sabun ini memang berbaloi dan berkualiti kepada kita kerana sabun ini merupakan sabun yang PERTAMA di Malaysia!


Untuk penerangan lebih lanjut, layari laman web i-rafa (international) ataupun e-rafa (malaysia). Jika berminat, sila hubungi kami :

azrol - 0177033640

shah - 0196345477

No comments:

Post a Comment

Dengan Nama ALLAH