Pages

Saturday, February 20, 2010

Dengan Nama ALLAH



Alhamdulillah
. Akhirnya saya berjaya menghidupkan kembali blog saya. Saya pernah beberapa kali, cuba untuk menulis diruangan ini. Tapi disebabkan pelbagai masalah yang saya hadapi, saya gagal untuk cuba menjadi seorang blogger. Sekarang, saya cuba untuk belajar mengenai blogging ini. Mulanya pada saya, blog ini boleh menjana duit. Tapi setelah beberapa lama, saya lihat halaman blogger yang lain. Mereka lebih cenderung meluahkan pendapat mereka kerana bagi mereka blog ini seperti diari (pandangan peribadi saya).

Saya harap saya dapat membuka minda saya untuk meluaskan lagi pandangan saya dalam blog ini. ‘Think out of the box’. Frasa ini sering bermain dalam fikiran saya. Saya cuba menjadi sekreatif yang mungkin dalam mencari idea baru untuk apa jua yang saya cuba rancang dan laksanakan dalam kehidupan saya. Tetapi disebabkan ilmu di dada masih muda, saya selalu tersangkut untuk menjana idea yang bernas.

Oleh itu, segala pandangan dan komen dari sesiapa yang membaca hasil saya ini akan saya terima dengan ‘positive thinking’ kerana setiap kritikan itu membina walaupun pedih (adess). Yang pasti saya dari golongan yang suka belajar semua perkara (tapi tak hebat pun,cuma tahu serba sedikit je). Apa- apa pun, selamat datang ke Laman uNcL3. (^_^)

No comments:

Post a Comment

Dengan Nama ALLAH