Pages

Thursday, September 23, 2010

Jun Gong Detox Foot Patch (New Bisnes)


Salam. Setelah beberapa hari saya sibuk dengan 1001 macam perkara, baru saya ada sedikit masa untuk menulis dalam ruangan blog saya ini. Saya sedikit sibuk memandangkan masa digunakan untuk belajar dan perancangan hujung minggu ini untuk menjual bunga sempena Konvokesyen UTM ke-45. Setelah beberapa ketika kami (saya dan partner- partner) menjual produk ini, kami akui produk ini agak menerima sambutan yang agak memuaskan. Produk apa? Jun Gong Detox Foot Patch.



Detox Foot Patch yang kami jual adalah daripada jenama "Jun Gong", diimpot 100% dari Korea. Terdapat banyak jenama dan keluaran dari negara lain yang telah membanjiri pasaran Malaysia, namun setelah membuat penelitian dan percubaan, maka kami telah memilih dari jenama "Jun Gong" dari negara Korea. Produk dan jenama ini amat terkenal di Korea Selatan,dan Jepun, selain menjadi trend di Hong Kong, Taiwan, Singapura dan negara Eropah dan Amerika.

Kandungan efektif yang ada pada setiap Jun Gong Foot Patch boleh menyerap terus ke urat dan point akupuntur, dan seterusnya membuang sisa toksin dan bahan yang berbahaya di dalam badan kita melalui bawah tapak kaki. Cara ini amat berkesan untuk menghilangkan perasaan tegang, membantu kita tidur dengan lebih mudah dan nyenyak, menambah kualiti baik pada kulit dan kesihatan badan.

Bahan utama di dalam produk ini adalah ektrak buloh yang diperolehi dari buluh asli yang ditanam di kawasan gunung. Kandungan inilah yang mampu menarik keluar toksin dan bahan-bahan sampingan yang berbahaya di dalam tubuh kita.

Kenapa pilih Jun Gong Detox?
- Membuang toksin dlm badan, air berlebihan & cegah bau kaki
- Membuatkan badan menjadi lebih bertenaga
- Membuang angin dalam badan.
- Mengurangkan allergic, sakit sendi,
- Mengurangkan Sakit kepala, migrain atau tekanan kerja
- Menormalkan tekanan dan aliran darah
- Menguatkan sistem immune badan
- Melegakan sakit tumit & tapak kaki
- mengurangkan sembelit, Kembung perut
- membantu masalah jerawat/resdung
- Mengurangkan Diabetes, Kegemukan
- Mengatasi masalah sukar tidur
- Berpanjangan penggunaan ubat
- Bekerja dengan bahan kimia seperti cat, larutan pembersih dll
- Menyegarkan ketika bangun dari tidur
- Mengurangkan sakit gout, sendi, juga untuk perokok

Saya menggalakkan untuk sesiapa yang ingin mencuba atau ingin menjadi pengedar boleh lihat pada Jun Gong Detox.

2 comments:

Dengan Nama ALLAH