Pages

Saturday, October 2, 2010

Logo Yahudi yang menyorok


Salam. Setelah seketika saya hilang dalam mencari sesuatu, kini saya terjumpa sesuatu yang agak mengejutkan. Sedang saya mencari- cari artikel yang menarik untuk dibaca, saya terjumpa mengenai perkara ini. Komputer kita mungkin masih terkandung lambang zionis. Terima kasih kepada tuan blog. Linknya ada di hujung artikel ini.

Cuba kita selidik kembali, mungkinkah kita masih menyimpan lambang mereka?
C :\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\J0285926.WMF



Saya baru buang lambang ini dari laptop saya. Tak sangka, dalam diam mereka sertakan lambang mereka dalam Microsoft Office. Harap disebarkan kepada semua Umat Islam. Mungkin kita kena lebih berhati- hati lagi selepas ini. Semoga kita ditunjukkan ke jalan yang lurus.

No comments:

Post a Comment

Dengan Nama ALLAH